0
TAHNIAH Ashraf Muslim Dan Wan Sakinah Timang Cahaya Mata Kedua:




Tahniah kami ucapkan kepada pasangan Ashraf Muslim dan Wan Sakinah yang telah selamat menerima kelahiran cahaya mata kedua mereka iaitu seorang bayi lekaki kira-kira jam 1 pagi pada 14 September lepas.

Berita tersebut dikongsikan oleh Ashraf sendiri akaun Instagram miliknya, dimana beliau juga sempat meluahkan rasa syukur atas kurniaan tersebut dan kedua-dua ibu serta bayi berada dalam keadaan sihat.

Malah Ashraf juga sempat berkongsi rasa teruja beliau menantikan satu lagi kelahiran pada bulan Disember nanti bersama isteri pertamanya Noor Dayana Lokman.

Alhamdulillah dan syukur pada Allah swt kerana pada tarikh 14 Sept 2015 jam 1 pagi. Lega hati ini bila Isteriku Sakinah berjaya melahirkan seorangbaby boyyang sangat comel. Alhamdulillah ibu dan anak dalam keadaan sihat serta baik belaka.

Terima kasih sangat-sangat pada Allah kerana kurniakan lagi ahli dalam keluarga Ashraf. Rasa sedih danhappysangat-sangat bila kita dapat rasa Allah sentiasa bersama dgn kita. Terima kasih yang tak terhingga kepada isteriku Dayana kerana sentiasa bersama-sama kamiand turnawak bulan Disember plak yer.

Wah, nampaknya semakin meriah lah lagi keluarga Ashraf Muslim. Tak sabar juga kami menanti Noor Dayana pula bersalin. Kami mendoakan agar keluarga ini dilimpahkan dengan kasih sayang yang lebih lagi dan kekal bahagia sehingga akhir hayat.

Post a Comment

 
Top