0



Terjemahan Google

 Baru-baru ini ditemui di Rusia , sekumpulan orang Islam , yang terdiri daripada tujuh puluh orang, tinggal dalam sebuah kubu bawah tanah tanpa apa-apa bentuk tenaga atau cahaya matahari selama kira-kira sepuluh tahun di pinggir bandar Kazan.


Antara ahli-ahli masyarakat , dua puluh kanak-kanak , yang paling muda berusia lapan bulan sepuluh baru-baru ini , termasuk juga seorang gadis dalam persembahan ketujuh belas yang dia mengandung. Beliau dilahirkan ramai kanak-kanak di bawah tanah dan tidak melihat cahaya matahari dalam kehidupan mereka untuk ditemui tempat Pendakwa kediaman di pertama Ogos.

 Pemimpin kultus yang mendakwa kenabian Ini dikenali sebagai julat Kumpulan Faiz Rahman , menurut saluran laporan ‘ Vesti ‘ rasmi TV Prussia, dinamakan sebagai penghormatan kepada kumpulan begitu Bmnzationa Faiz Rahman Satarov , yang berusia 83 tahun , yang mengisytiharkan dirinya sebagai Nabi dan ia merupakan saudara seorang Islam bebas .

 Satarov digambarkan sebagai seorang bekas Timbalan kepada dunia Islam Sunni Besbaenja abad yang lalu, berkata saluran ‘ Vesti ‘ Para pengikut Satarov digalakkan membaca manuskrip dan dihalang daripada meninggalkan tempat persembunyian mereka sebenarnya turun bangunan mereka yang terdiri daripada lapan tingkat, yang telah digerudi di ruangan bawah tanah bangunan.

 Pendakwa membuka siasatan jenayah dengan masyarakat, dan berkata ia akan diselesaikan jika ia terus aktiviti haram , seperti untuk mengelakkan ahli-ahlinya daripada mendapatkan bantuan perubatan atau pendidikan.

 Ia melaporkan bahawa tiada sebarang tangkapan orang, walaupun kemungkinan bahawa polis mempertimbangkan syak wasangka bahawa sesetengah kanak-kanak mengalami kekerasan fizikal, dan mahkamah akan memutuskan sama ada untuk membenarkan anak-anak untuk tinggal dengan ibu bapa mereka.

 Kazan terletak pada jarak lapan ratus kilometer ke timur Moscow , salah satu republik Tatarstan di Persekutuan Rusia yang majoriti umat Islam . Perlu diperhatikan bahawa agama ditindas di era bekas Kesatuan Soviet , yang runtuh pada tahun 1991 , yang mendorong komuniti agama yang berbeza berkembang maju dalam vakum yang dibentuk selepas kejatuhan Kesatuan


 http://www.alwatanvoice.com/

Post a Comment

 
Top