7
Zharif Hakim hina krew dan penumpang MH370 yang disahkan terhempas. Nama Zharif Hakim yang menggunakan akaun en M@Zharif32 telah menjadi trending dilaman sosial twitter setelah statusnya dilaman sosial itu tidak menghormati insiden H370. 

Jelas setiap kenyataan yang dilemparkan telah menyinggung perasaan keluarga penumpang MH370 terutamanya kepada keluarga Andrew Nari, Ketua Pramugara MAS MH370.


Didapati akaun twitter itu telah ditutup setelah menerima aduan ramai. Terdahulu, Perdana Menteri Malaysia Najib Razak telah mengumumkan pesawat MH370 berakhir di Lautan Hindi ketika di sidang media khas jam 10.00 malam bertempat di PWTC 24 Mac 2014, lapor Melvister.
Sangat tidak bertanggungjawab dan biadap...

Post a Comment

  1. Mengapakan ada manusia yang berhati begini? tengok pada nama milik seorang yang beragama islam tapi tak mustahil juga nama samaran... bila kena kat batang hidung sendiri, baru tau langit tu tinggi atau rendah..

    ReplyDelete
  2. mmg mental budak ni..sakit hati akak

    ReplyDelete
  3. Bukan anak kapten tapi anak chief steward,Andrew nari

    ReplyDelete
  4. boleh tak nak join komen sekali...nak lepas geram kat org yg menghina..entah kenapa dia biadap sekali...sayang..name cantik tp x secantik budi bahasa dia....saman je dia nie.....

    ReplyDelete
  5. nak tumpang comment lepaskan geram kat bdk nie.....sungguh biadap ..saman je bgs...bg pengajaran sikit....

    ReplyDelete

 
Top