0
MB = Menteri Besar.

Dia masih lagi memegang jawatan sebagai MB ketika ini. 

Jawatan MB berada di negeri2 berikut ;

1. Selangor

2. Perlis

3. Kedah

4. Perak

5. Johor

6. Pahang

7. Terengganu

8. Kelantan

9. Negeri Sembilan 

Cuba teka negeri manakah yang mana MB dia ada perempuan simpanan dan salah guna kuasa untuk memuaskan nafsu sendiri?



Untuk rekod, dari laporan pemberitaan kat bawah neh, lokasi Petaling Jaya. Petaling Jaya = SELANGOR. Adakah saman di failkan di sekitar Selangor?

Kalau kita tinggal di negeri2 lain, adakah kita nak failkan saman di Selangor?

Kalau lokasi diambilkira, kita boleh sebut ini berlaku di Selangor? MB Selangor adalah Khalid Ibrahim, harap maklum.  
HAHAHA..

Apa2 pun tunggu la pendedahan lanjut. 
Baca ; 
PETALING JAYA: Bekas perempuan simpanan seorang Menteri Besar (MB) dikatakan menuntut RM3 juta kerana MB mungkir janji memberi satu projek kepadanya.
Menurut sumber, bekas perempuan simpanan itu yang merupakan seorang ahli perniagaan telah memohon satu projek dengan MB pada tahun lepas.
Tetapi, sumber itu menambah, MB kata tunggu selepas pilihanraya umum 5 Mei 2013.
Setelah pilihanraya umum berlalu, MB dikatakan mungkir janji dan enggan meluluskan projek tersebut kepada janda yang berusia 30an itu.
Bagaimanapun, perempuan simpanan MB berkata jika MB tidak mahu meluluskan projek, MB hendaklah memberinya sebanyak RM3 juta.
Pada tahun lepas MB telah memberi RM800,000 kepada ahli perniagaan tersebut dan bakinya sebanyak RM2.2 juta akan dibayar kemudian.
Setelah setahun berlalu, bekas perempuan simpanan MB itu tidak puas hati kerana MB belum menunaikan janjinya untuk membayar baki sebanyak RM2.2 juta.
Bekas perempuan simpanan MB itu dikatakan telah berkahwin dengan lelaki lain apabila hubungan mereka telah diketahui oleh isteri MB.
FMT difahamkan ahli perniagaan itu cuba menghubungi MB untuk mendapatkan baki RM2.2 juta seperti yang dijanjikan oleh MB tetapi tidak dapat menghubungi beliau. -FMT-

Siapa?..

http://sozcyili.blogspot.com/

Post a Comment

 
Top